jauh

;
assalammualaikum 

ok , tak ada idea nak tulis apa . ni main ikut apa je yg ada dalam fikiran . 
aku tak tahu apa yg aku rasa sekarang , sumpah tak tahu . aku rasa mcm err mengalami kekompiusan tahap kritikal
haha k lawak tak? tak kan . so diam . seriuss ok seriuss :[

k pernah rasa dunia ni kau duduk sorang tak ? pernah ? apaa tak pernah? huuu untung kau !

aku tengah rasa ni , heran aku . dunia luas begini rasa sorang ? ek eleh .phuiih
saje cari glemer lettew . k tak . bukan mcm tu . 
aku rasa , tengah rindu , aku rindu semua yg dulu . 
hari hari yg dulu
semua yg berkaitan dengan dulu 

hoii , aku rindu je , tak merungut tak komplen . jangan nak boo boo sangat  -,-
hidup mesti diteruskan , aku tahu . aku taknak ulang semua yg dulu
semua menyakitkan 
aku cuma RINDU . ahh entah apa yg aku rindukan . 
rindu atau takut ? haha dua persoalan yg berbeza kan
hm kini 
aku rasa dia dan dia pelan2 hilang
jangan ingat aku tk nampak hadirnya kau
kau tak selalu ada , tapi kau bermakna untuk kami
satu dua tiga hilang lenyap tak nampak 
mane pergi ? 
jangan bawa diri jauh
jangan rasa dijauhkan

aku mohon maaf andai aku tidak dapat memuaskan hati semua , meyinggung hati sana dan sini
menjadi yg terbaik dari yg terbaik , aku bukan lah sesiapa yg mampu buat semua  bahagia
aku cuma insan yg berharap hadirnya aku tidak membawa luka pada sesiapa
tapi andai ada yg terluka , ketahuilah bahawa aku tetap sayang 
tidak terbit rasa dihati untuk mengambil hak sesiapa , merampas dia dan dia
benci membenci , hakikatnya kita tetap sama , 
remaja yg menginjak dewasa , mengenal erti kehidupan dunia 
perlu pandai memilih untuk sempurna dan selesa
salah jalan merana jawabnya
aku doakan yg terbaik , untuk kamu dan kamu dia dan mereka
biar apa kata dunia , tetaplah teguh untuk berdiri
percayalah , kesakitan sekarang , kekesalan yg datang menjadikan kita lebih matang
untuk itu , bangkit dan tersenyum kerana kita pernah rasa sakit :)


p/s 2894<3






No comments:

Post a Comment