merah


jyeah itu saya , saya comel bukan . ayuh jangan malu jangan segan . haha k motip? eii suka hati aku la :) 

ahad lepas , telah berlangsungnya majlis aqiqah dan kenduri kesyukuran . alhamdulillah berjalan dengan lancar  . terimakasih pada saudara dan sahabat handai yg datang . saya mohon maaf andai ada kiranya kurang memberi layanan terutama kepada rakan2 sekolah . hey guys , sorry okay . hope tak ada masalah dan cerita belakang k . sesungguhnya segala yg baik datangnya dari Allah dan yg buruk dan salah datangnya dari saya sendiri :) ewah . 

lihat gambar di atas , nampak muka gah saya setelah habis sekolah ? nampak tak ? nampak tak ? haha k joke :P

p/s NURNAFIRAHESA , I'M GONNA MISS YOU . JAGA DIRI SETELAH BERPINDAH NANTI . INSYAALLAH , KITA JUMPA LAGI :)

No comments:

Post a Comment