senyum sinis

banyak kata yg tak terucap
banyak rasa yg disimpan dalam
banyak rungutan sinis kendegaran
banyak rayuan juga tangisan

dulu begini sekarang begitu
haha
tertawa sinis aku  tatkala melihat skrin putih yg msih suci itu dengan rayuanmu . kau memang tidak pernah berubah . dan tak akan berubah . tidak pernah tetap pendirian , dan mungkin selamanya juga begitu . aku heran . mengapa perlu kau berkata begitu begini dulu ?  sedang hakikatnya aku sendiri tahu . kita sama sama masih mentah di dunia penuh dusta itu , usah lah kau cuba memanipulasi segala sesuatu . aku tahu aku bodoh . tapi sekurangnya aku simpan kbodohan aku . haha k tak lawak -,- aku tak cakap kau bodoh . kau pandai , cuma mungkin cara kau tu tak berkenan di hati :/ ~rindu setengah mati  untukkkk kau :)








No comments:

Post a Comment