si pencerita



Aku sini si pencerita ,
Pencerita yg malas ,
Pencerita yg mahu bercerita ,tapi tak mampu untuk membuat walau cuma satu entry sehari !
teruk kah aku wahai pembaca ?
Mungkin ya dan mungkin ,
Ahh peduli >< Aku si pencerita yg kadang bercerita bukan melalui luahan kata kata Makian dan apa sahaja yg keluarnya dari mulut atau kata lain bibir atau bahasa omputeh lips -,- heh betul idak weh ? Ahh peduli ><


aku si pencerita yg bercerita melalui mata ,
aku si pencerita yg bercerita melalui hati ,
aku si pencerita yg tak pandai
aku juga si pencerita yg tak hebat
maka aku simpan

ya , aku simpan ! aku suka . simpan bukan untuk stress tapi simpan untuk aku jadikan pengalaman .
akhir2 ini , banyak kejadian . banyak yg mengarut , tukang karut bertambah karut , bercerita sampai mencarut
ramai yang kalut .
ahh manusia ><
carutan pada mereka sudah sebati
ekpresi perkataan pertama saat marah , kecewa dan putus asa

No comments:

Post a Comment