kerana aku perempuan


kerana aku seorang perempuan , aku berusaha menjadi yg terbaik .
kerana aku seorang perempuan , aku mampu terseyum disaat kecewa
kerana aku seorang perempuan , aku tidak menghalang kau pergi
kerana aku seorang perempuan , aku berikan kata2 semangat
kerana aku seorang perempuan , aku hulurkan rasa kasih
kerana aku seorang perempuan , aku mudah memaafkan



di atas pelbagai kesedihan , kepahitan , kesakitan , kerinduan , 
aku belajar menjadi seorang perempuan yang tegar
aku mendengar segala keluh kesah derita kau
aku menjadi pendengar yg paling setia yg pernah kau ada
sampai satu saat , keluh kesah derita kau
buat hati aku hiba
 aku diam aku simpan
biarlah kau luahkan saja apa yg kau rasa
kerana aku seorang perempuan , aku perlu kuat 
kau berkata jujur , aku bahagia
tapi kadang kejujuran kau membunuh



aku tak ingin lebih~

No comments:

Post a Comment