tak rasa pun

Hey aprilio
harini dah 17 april  DAN aku tak rasa pun . eheh xD
entahlah , rasa mcm cepat sangat waktu berjalan ,
mentang mentang nak "SPM"  KAN 
dan dan tu lah waktu ni berjalan dengan cepat dan tangkasnya ewah .
haish takpe , sukaa :)
orang tua tua kata lebih cepat lebih baikk
aah memang ada baiknya pun . 
takbaik LAGI BANYAK :/


hmm baru 17 hari mcm mcm cerita ada
baik tak baik , 
sakit mata sakit hati dah tak terkira dah
agak agak kalau mengikut akta perubatan
dah boleh masuk ICU 
huuuuu .. lupakan


hah , nak cerita ni ,mymom baru keluar hospital 
4 hari 3 malam aku berkampung kat situ
seronokkk , hah seronok lah sangat . heee
okay okay , yg penting mak dah okay sikit
puas hati :)

aku taktahulah aku kata sana aku yg jaga mak aku
or mak aku yg jaga aku
hahah :D

tapi spent time with you mommeh
suka gila
iloveyousooooooMUCHYY


DAN  to my<3
thanks for you supporting :)

okay , nak rest banyak sikit ,
esok nak kena bersedia mental dan fizikal
pergi sekolah buat acah acah ada perasaan :))
huuu 
nak kembalikan semangat lama . :)


GOODNIGTH :)

No comments:

Post a Comment