PERNAH RASA TAK ?

pernah rasa tak ,
rasa taknak senyum kat orang ?
pernah rasa tak ,
rasa tak ada hati nak ketawa ?
pernah rasa tak ,
rasa mcm nak jauhhhhh dri smua orang ?
pernah rasa tak ,
rasa mcm menyampah dengan smua orang ?

ERR , PERNAH RASAAAA TAKK ?

T______T

okay , dan malangnya aku tengah merasai "perasaan tu smua'

terasa tak ada perasaan , tak ada hati , tak ada semualah senang cerita . 
jangan tanya KENAPA?
sebab aku sendiri pun  tak tahu KENAPA aku mcmni . 

rasa mcm nak tampar KUATKUAT je muka aku ni , supaya jangan tak ada hati sangat lah kan . 
(KANG ORANG MENYAMPAH) teheee xD
haish susahhh kot , 
sumpah bukan suka suka , pergi sekolah tu pun rasa mcm nak lari balik , sebab tak ada hati langsung , BUKAN TAK ADA HATI NAK BELAJAR , tapi tak ada hati nak jumpa orang . err MENGADA bukan ? hee 
nak kate putus cinta tidakk ~
nak kate putus kawan pun tidak ~~

hmm entahlah , yg penting aku suka menyendiri sekarang , 
seronok , bahagia rasanyaa . haha (TIPU SANGAT LAH KAN) 
=,= tak seronok langsung okayy . 

hmm nak ketawa tak ada hati ,
nak senyum tak ada perasaan, 
nak bercerita pun tak ada rasa . wuuuuu
sakit parah aku nih . 
kritikal dah ni . kena bawak jumpa doktor ni . ngeeeh3





p/s  : kepada korang dan korang
jgnlaa terasa , jgnlaa tanya 
aku mcmni bukan sbb korang
bukan sbb terasa or apaapa lah
aku sendiri tak tau aku kenapa .
bagi aku masa untuk menyediri okayy 
TOLONGLAH !

sumpah rindu ALLYA ZAINUDIN
kakak missyou T__T
take care okay , jaga diri baikbaik ~~

BYE -

No comments:

Post a Comment