RINDU KAMPUNG MACAM RINDU PAKWE XD

heyhooooo SAYA RINDU KAMPUNGGGGG !
i dont know why , heh xD
serious , rindu gila mcm 8 tahun tak balik. 
walhal baru je 2 bulan yang lalu duk terkinja kinja dekat sana T_T
hihi
well , kampung saya tu jauhhhhhhh SAngaaaattt .
tu yg rasa mcm 
nak ambik tali terjun sungai (eh ada kena mengena ke tali dengan sungai) o,0



saya RINDU suasana kampung tu
saya RINDU orang orang dekat kampung tu
saya RINDU org tengok saya mcm "omputih dtg dri australia" pdahal kulit same je dgn diorang HAHA
YES , SAYA RINDU PAKWE SAYA ! miahaha
pengakuan tidak bertapis xD
pewwittt<3 
i really miss you sayang. hikhik 


omagahhhh , entah bila boleh balik sana
err , tunggu kurus sikit ah , 
baru boleh pasang muka bangga
HAHA
okkay gurooo lee tak boleh ke guroo ? hesh :p


haaa , mesti korang mcm tertunggu tunggu kan , 
*kampung kau ni kat mana sebenarnya .
kazakstan ke ubergistan yg jauh sangat tu ! HEHE
hoho 
atas sebab sebab tertentu 
kampung saya menjadi rahsia buat sementara waktu
*takut nanti ramai wartwan serbu
maklumlah saya kan POPULAR 
hiihihihik
*geliiii TAKKK?

okay lah bybye :))



*ALHAMDULILLAH LEGA SIKIT :D






No comments:

Post a Comment