AKU TAKTAHU KENAPA

AKU TAKTAHU KENAPA !
aku mudah terasa sekarang 
AKU TAKTAHU KENAPA !
apa yang aku buat aku cakap semua salah dimata orang 
AKU TAKTAHU KENAPA !
aku rasa down rasa mcm orang bodoh rasa mcm takguna depan semua orang depan kawan kawan aku
     DAN 
AKU BETUL BETUL TAKTAHU KENAPA !
aku perlu rasa semua tu T____________T

AKU PENAT !
penat rasa semua ni . aku malu . malu bila orang cakap aku macam macam . aku kecewa dengan diri aku bila aku tak dapat jadi yg terbaik depan kawan kawan aku T__T 
AKU teruk kan ? T__T


untuk kawan kawan tersayang <3

YA , aku mengaku aku agak lain sekarang . setiap kata kata raut wajah respon aku tak berapa baik dimata korang . aku mintak maaf . 
EH , aku bukan terasa . TIDAK SAMA SEKALI . aku cuma rasa bersalah . aku taknak korang benci dan menyampah aku itu sahaja . aku cuba untuk jadi yg baik dan terbaik untuk korang . tapi maafkan aku kadang kadang ape yg aku nak cakap nk kata tak sampai di kotak fikiran korang . mungkin ape yg aku kata sesuatu yg agak bodoh bagi korang atau mungkin aku blur dan bingung. haih entahlah aku tetap TAKTAHU KENAPA aku mcmni ! :'( 

beibh , AKU MINTAK MAAF . hari hari aku cuba betulkan kesalahan aku . tapi hasilnya  ZERO
AKU RASA AKU BUKAN YANG DULU LAGI .erghhh entahlah T__T

aku harap korang paham :)) 

No comments:

Post a Comment