new journey of me

hello hai guys , assalammualaikum :)

seperti tajuk di atas "new journey of me"  ni cheq nak habaq kat hampa semua sekarang cheq dah besaq
dah belajar tingkat tinggi . alhamdulillah :)

diri ini mula menjejakkan kaki di MSU -MANAGEMENT SCIENCE & UNIVERSITY pada 1 jun yg lalu
lebih kurang 2 minggu aku dah berada disni . dan selama 2 minggu aku lihat aku dengar segala macam yg negatif dan positif disini :)
niat dihati semoga aku tidak mudah leka dan alpa dengan kesibukan dunia . insyaallah aku berjanji 
akan ku buktikan pada semua aku juga mampu berdiri di atas kaki sendiri , amin

ohyaa , dekat sini aku duduk dekat apartment brunsdfield . hanya 5minit perjalanan pergi balik ke kampus . itu kata orang . tapi disebabkan faktor badan HAHA 10 minit bagi aku lol
pertama sekali aku diberitahu bhwa rumah yg bakal aku dduki untk 2 tahun adalah bersama sama senior 
dalam hati MAIGADDD !! kenapa mengapa bersama senior? seminggu aku mula membiasakan diri
alhamdulillah senior2 ni friendly . aku terasa bongsu disini . wkaka
terus text mak . maaak tak payah pindah rumah senior semua baik2 . kiki
mak balas "tak kenal maka tak cinta" baguslah . jyeah lega hati mak:)
see , nampak tak disitu kasih sayang antara mak dan anak . wee wee :D

okay itu saja dulu , nanti2 sambung cerita . btw aku rasa terlalu skema penggunaan ayat2 diatas rite ? haha biaq pi situ . 
lama gila tak update . next entry nak cerita pasal Agus datang MALAYSIA :)
alhamdulillah hubungan aku dengan dia makin serius :) doakan kami guys . 
so byebye :)


No comments:

Post a Comment