hari raya ke-4

hello hello
ASSALAMMUALAIKUM GUYS 
anybody home? or masih riang ria dikampung ?==' pfft

ok , lupakan :)

haaa , sebenarnya kan , hmm sbenarnya nak ucap selamat hari raya
belum terlambat kan ? hihi
sorry la weh , aku busy kot 'STUDY' memanjang ~ wahaha (kfinetipu)

memandangkan aku ni sangat sangat lah jarang bukak laptop , hanya online mnggunakan phone yg canggih tak
seberapa tu . so tk dpat lah nak blogging sllu mcm kome kome tu , ekeke
harap maklum ye , kot nampak blog aku ni dah berhabuk sana sini cer tlong lap . kata sayang ~ heee

ok ok , sila kembali normal emma :)

Sebelum terlupa , 
SELAMAT HARI RAYA GUYS
SELAMAT MERDEKA
DAN
SELAMAT MENGHADAPI TRIAL BUDAK2 ESPIEM =='

yg ujung sekali tu tak tau la selamat ke tak :D whaha

eh kwan2 ,
ampunkan slah silap aku ya, halal kan mkan minum aku kot ado
kot ada tak puas hati , kot ada yg trasa hati
maafkanlah :) 
okay ~
P/S sesungguhnya kita akan rasa tenang bila kita dapat maafkan seseorang itu dengn hati y ikhlas
percayalah~

No comments:

Post a Comment