tahun akhir untuk kita

hey awakawak sekalian , 
assalamualaikum~~

ohya dihari jumaat yg tenang lagi mulia ni , cewahh!
nak cerita sikit lah pasal kawankawan aku :)
fuyoooh mcm best je kan . aha

okay , tahun akhir disekolah ,
sobs sedih je bunyi , 
hmm entah kenapa . kami semua baru rapat sekarang kenapa tak dari dulu
ohh itu yg aku harapkan setiap kali memandang wajah mereka satu persatu ~
terbit rasa sayu mengenangkan mungkin ini kali terakhir bertemu mereka atau
mungkin ini kali terakhir dapat berkumpul bersama 
hm sedih lagi , sobs heee :)
wehy kawankawan ku , 
marilah kita ciptakan kenangan di tahun akhir ini , 
mari kita ciptakan memori bersama sama sebelum masing2 membawa haluan sendiri , 
marilah kita bersatu sebelum smuanya berakhir . 
youknow youknow ,aku tkkan pernah lupakan korang
 i'll always love you guys . 
tak ada apa yg aku harapkan dari korang , bukan harta benda juga aku mahu . 
aku cuma mahu kita mengekalkan persahabatan kita bersma ~
suka duka kita tetap bersama . 
okay guys , meh peluk meh . alolor . haha 

p/s nak nangis buat entry ni . hikhik

byee~

No comments:

Post a Comment