HAPPY BIRTHDAY sahabat LAMA :)

HAPPY BIRTHDAY ( dedi irawan)


okay , entry kali ni nk ber-cerita pasal sahabat lama yg sudah tidak ber-sahabat lagi , eceh T_T sob sob. hihi
nama dia DEDI IRAWAN , saya panggil dia BB,busuk,abg n etc mcm mcm rasanya. tapi yg best busuk lah kan . sampai jiran sebelah punya sebelah punya sebelah lagi pun tau saya panggil dia busuk. heh heh xD
lama gila ber-sahabat dengan busuk nih . brtahun2 juga rasanya dan mcm mcm karenah suka duka banyak duka dari suka pun ada . HEHE dan beliau adalah se-orang abang yg baik,pendengar yg baik yeah itu tidak dapat DINAFIKAN xDD 
tapi entah siapa dan dimana silapnya kami tidak ber-sahabat se-BAIK,se-MEGAH mcm dulu lagi . saya atau dia yg salah. biarlah ianya menjadi tanda tanya . dan saya menulis disni BUKAN untuk menjatuhkan dia . justru, post kalini nk menunjukkan yg saya MASIH care dan rindu dan teringin gila nk wish mcm sebelum sebelum ni . tapi ....*mengeluh :'( 
haih okay mari kita mulakan . ( oh ya sbelum terlupa dia panggil saya "adik") uhuk uhuk saya muda KOTT . haha


kepada sahabat lama yg saya rindui ;
HAPPY BIRTHDAY BB , happy birthday to you , happy birthday happy birthday . HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUU<3


UCAPAN IKHLAS DARI HATI :
bb , selamat hari jadi , semoga panjang umur , murah rezeki,br-tmbah dewasa,kacak,handsome,TINGGI,GEMUK,haha
n SUKSES DUNIA AKHIRAT OKAY . loveyou brother<3 
psst , kami ber-kawan sumpah kott . ^^
haha
*hey, seriouslah . percaya tak?

No comments:

Post a Comment