RINDU 8 SAHABAT

SAYA RINDU 8 SAHABAT .
rindu balik sekolah same2. rindu lepak same2 . rindu hangout same2 . semua nya mesti kami BERLAPAN . kalau tak BEREMPAT or takpun BERENAM . tapi sekarang ??? 
jgnkan berlapan , berdua pun belum tentu .
walaupun ada antara kami semua sebenarnya tak berapa nak rapat sebelum ni, tapi kenangan bersama mereka cukup memberi kesan yg mendalam dalam hidup saya . terngiang ngiang suara tawa , terkenang kenang cerita lama :'(
ingat lagi time pergi mcD bandar baru , berbekalkan duit yg tak banyak dan kereta pinjam , dapat juga kami menyambut birthday fatirah , salah seorang dari 8 sahabat . semuanya masih jelas di ingatan . hangouts ramai2 ke IPOH . tengok movie n shopping .celebrate birhday haziq dekat taman , salah seorang guy yg hebat . wow mcmane boleh semuanya ni cepat berlalu . T_T
saya TERLALU RINDU dengan keakraban kami semua :(
dan di bawah ni dapat menunjukkan keriangan kami ketika bersama :)
celebrate birthday fatirah ( baju pink)
suprise party untuk haziq :)
KAMI BERLAPAN :)
n last
imisshimsomuchverybanyak :'(
kawan kawan ku , andai kalian membaca , ketahuilah sesuatu yg aku sayang banyakbanyak dkt korang , rindu gila banyakbanyak dekat korang . walaupun kita satu sekolah tapi kita semua dah tak macam dulu lagi . tak seronok tahu T_T
aku tahu kita masing masing busy tahun ni SPM n PMR tapi tak expect la sampai mcmni sekali . hoo SEDIH menangis sekejap . uhuk uhuk . HAHA yg dah habis SPM pun sebok . haish . entahlah . harap2 kita dapat kumpul BERLAPAN LAGI . serious mengaharap gila <3 ILYSMVM kawan kawan ^^

No comments:

Post a Comment