'DIA' HANYA KENANGAN :')

AWAK , mulai harini saya akan lupakan awak , mulai harini  hari terakhir saya sebut nama awak,mulai harini saya taknak ingat awak lagi, mulai harini kalau boleh saya nak buang awak jauh jauh dari hati saya, MULAI HARINI SAYA AKAN LEPASKAN AWAK PERGI :'( 

AWAK yg yg saya sayangi ,

 perkenalan kita tak lama tapi saya betul2 bahagia pernah kenal awak , awak buat hari hari saya terISI dengan gurau mesra kita . kita memang bukan pasangan yg mempunyai hubungan yg istimewa tapi keakraban kita menunjukkan se-olah2 kita pasangan yg bahagia . awak TERIMAKASIH hadir dalam hidup saya TERIMAKASIH sebab buat hari hari saya penuh bermakna . saya tahu , awak tak pernah tahu saya sayangkan awak sukakan awak . saya tak pernah cakap pun mcmtu dekat awak sebab saya sendiri pun tak tahu apa yang saya rasa , tapi syukur ALHAMDULILLAH perjalanan waktu membuat saya tahu siapa awak sebenarnya dan apa yg ada di hati awak , saya bersyukur sebab saya tak terlalu hanyut dek perasaan yg saya sendiri takpasti
begitu mudah awak melafazkan kata cinta dan sayang dan begitu mudah juga awak biarkan ianya lenyap begitu sahaja . saya jatuh dan awak taktahu , awak mampu tersenyum dan ketawa tetapi saya meratap bersendirian , awak berubah dan pergi waktu saya mula yakin dengan huluran kasih awak .. awak tahu betapa susah saya menjalani hari hari saya ? saya rindukan awak yang dulu , saya terlampau rindu dengan gurauan mesra awak :'( tapi saya kena sedar satu perkara ITU TAK MUNGKIN LAGI BERLAKU , awak dah lupakan saya , awak lupakan kenangan kita . saya minta maaf mungkin saya bukan yg terbaik untuk awak  
dan mungkin ini memang jalan yg TERBAIK BUAT KITA >< 


hmmp , AWAK  yg saya rindui ,

 saya BAHAGIA tengok awak BAHAGIA , sekali lagi TERIMAKASIH :) sekian ^^





No comments:

Post a Comment